Anul 2021 a fost unul tipic pentru divizia de Educație, în sensul în care am revenit la modelul clasic din industria de training în care primul semestru reprezintă 40% din cifra de vânzări, iar al doilea semestru 60%, așa cum eram obișnuiți înainte de pandemie. În cele ce urmează puteți regăsi principalele activități din cadrul fiecărei echipe, așa cum sunt ele implicate în « Buyer Journey », noul nostru model operațional pe care l-am inițiat acum doi ani, l-am implementat în mod riguros pe tot parcursul anului 2021 și care începe să producă rezultate. De exemplu, in 2021 avem cu 50% mai mulți clienți ca în 2020, clienți care vor cumpăra și în anii următori.
31.Dec.21 | 31.Dec.20 | ||
Venituri | 14,156,623 | 12,794,103 | 10.6% |
Costul vânzărilor | 6,965,069 | 5,024,193 | 38.6% |
Costul vanzarii marfuri/materiale | 208,128 | 878,855 | -76.3% |
Ore-Om | 6,756,941 | 4,145,337 | 63.0% |
Marja bruta | 7,191,554 | 7,769,911 | -7.4% |
Alte venituri | 929,797 | 303,544 | 206.3% |
Cheltuieli de vanzare/distributie | 3,920,895 | 2,305,830 | 70.0% |
Cheltuieli de personal | 2,850,062 | 1,732,169 | 64.5% |
Publicitate | 1,070,833 | 573,661 | 86.7% |
Cheltuieli administrative | 4,988,980 | 2,704,719 | 84.5% |
Cheltuieli de personal | 1,642,226 | 1,239,552 | 32.5% |
Amortizare | 1,296,599 | 557,590 | 132.5% |
Alte servicii terti | 1,208,688 | 406,643 | 197.2% |
Diverse | 360,858 | 235,170 | 53.4% |
EBIT | (788,525) | 3,062,905 | -125.7% |