Marketing & Product Development Team

În acest an am continuat să rafinăm modelul de generare de lead-uri prin dezvoltarea de conținut. Atât conținutul video cât și cele 7 e-book-uri dezvoltate au generat peste 4.000 de descărcări si peste 500 de MQL (Marketing Qualified Leads). În plus față de activitatea de generare de lead-uri, Product managerii au construit și implementat 21 de campanii de promovare a webinariilor noastre, generând peste 4.000 de înscrieri la evenimentele noastre virtuale.

A doua parte a anului a reprezentat și inițierea campaniilor de ABM (Acount Based Marketing) în LinkedIn pentru DevOps Artisan, proiectul nostru de vânzare în piața internațională, pentru CTRL+N, proiectul nostru de reconversie profesională și pentru Bittnet. Rezultatele încurajatoare ne fac să luam în calcul extinderea acestei abordări și pentru celelalte proiecte sau companii din divizia de Educație.

În 2021, site-urile Bittnet www.bittnet.ro, www.ctrln.ro si www.devopsartisan.com, au fost accesate în total de peste 183.000 de vizitatori, iar campaniile noastre digitale au fost văzute in mediile online de 4.947.000 utilizatori cumulat.

Din august am devenit partenerul strategic de educație al ANIS (Asociația Patronală a Industriei Software) și am livrat deja un prim webinar pentru specialiștii de L&D ai companiilor membri ANIS.

În 2021 am introdus in portofoliu cursuri noi din zona de IT Service Management de la vendorul Peoplecert și am dezvoltat cu instructorii noștri traininguri adaptate cerințelor pieței și nevoile clienților în zona de security.

Am finalizat configurarea noii platforme de invatare FutureSkills si am inceput testarea acesteia in proiectele cu clientii. Principalele caracteristici si beneficii ale platformei raspund nevoilor si stilurilor de invatare ale Learner Persona din grupul tinta, identificate in urma cercetarii calitative derulate la finalul anului 2020:

  • Infrastructura de tip LMS & social media,
  • Experiențe complete de invatare: sesiuni online live, studiu in ritm propriu, lucrul colaborativ,
  • Adaptare la ritmul și specificul fiecarui participant,
  • Componenta de Social Learning prin nivelul crescut de colaborare și comunitati de practică,
  • Actualizarea permanentă a continutului (learner generated content),
  • Mixarea continutului si metodelor intr-o arhitectura (learning journey) care sa permita colaborarea cu stake-holderii in invatare.

Luna martie ne-a adus si recunoasterea profesionistilor din resurse umane, in cadrul Galei Premiilor de Excelenta in Resurse Umane, patronata si organizata de HR Club. Am obtinut premiul pentru cel mai bun program la categoria Formare si Dezvoltare, pentru proiectul VRunners Fn+F5 implementat de Equatorial in 2020 pentru departamentul de Software Development al Miele Brasov.

La finalul anului trecut Equatorial a perfectat un parteneriat cu Human Synergistics pentru a furniza servicii de consultanță companiilor de IT, în cadrul Cercetării Naționale de Cultură Organizațională si Leadership Impact.